Lite julpyssel

På eftermiddagen, och efter en promenad, så blev det lite pyssel.


Nu ska jag bara vänta till klockan 22.00 och göra de annonser som trillar in. Sen ska jag hoppa ner i sängen och förbereda mig för en dag som jag inte riktigt vet hur jag kommer uppleva. Jag är inte nervös och heller inte rädd. Men det kommer nog att bli jobbigt, men skönt när det är över. Att helt plötsligt sättas i en sådan sitts, att tvingas till att minnas, att se, uppleva igen. Men man får ett slut på det hela i alla fall, det är väl egentligen det som är meningen. Och det är ju skönt.

Igår under dagen läste jag ut min sista HP bok (den andra) och jag måste bara säga nu att det faktiskt känns lite tomt att gå och sova utan Harry...

Puss

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0