I wish that was me


Men det är det inte!
Attans...

Vi skulle åkt till Heron idag egentligen, det var tänkt att jag, om en liten stund, skulle traska iväg för att möta Amanda för att sedan ta bussen till V-härad. Där skulle Curry stå med öppna armar och en varm bil, menmen. Det är ett jävla skitväder idag, så vi får ta det en annan gång. Det är klokare att skjuta upp det några dagar. Det är mildare och därfr så har det snöat, ännu mer. Det finns folk som klagar på snön, jag är inte en av dem. Det får fan komma så mycket som helst. Jag kan snöa inne.

Min vapendragare ligger brevid mig och smaskar, han är så len att jag nästan blir tokig. Han är varm och värmer mig. Låt oss leva tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt med snöstorm så länge man slipper gå ut i den.. :) vad skulle ni sett för något? pussssssss

2010-12-16 @ 16:12:57
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0