Hatar att blogga i Safari, helt hopplöst!

Idag är det första december! Jag sa ju det igår, att dagen skulle komma, men jag visste direkt att det fanns några där ute som inte trodde mig. Har ni sett julkalendern? Det har jag, gjorde det imorse. Men jag har fortfarande ingen egen kalender.
Idag är det kallt, friskt och solen har glittrat så fint i snön. Just nu är det mörkt men när jag gick upp imorse så sken solen och himlen var alldeles blå.
Efter en dag på stan med Sara och prat med Madde i telefonen så blir det snart spinning, överdragsbyxor på och så ska jag nog gå ner i källaren för att hämta min riktiga (stooooora) dunjacka.
Vi för höras mer senare amigos! Låt hälsan vara med er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jag gillar också min lista, hoppas jag får ngt av det! btw, sexy bild. känns som lite eyefucking.

2010-12-01 @ 20:11:19
Postat av: Fredrika

Haha, kan ju bara vara Madde som kommenterat! :D Love you guys!

2010-12-01 @ 23:56:55

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0