800 gram choklad senare...

Nu är julgodiset klart, 3 sorter blev det. Nötter, choklad, kladd och pyssel. Det var mitt söndagsnöje, vad ska man göra nu då? Söndagarsöndgara, dessa hopplösa dagar. Och inte her man hittat nåt att ha på sig på nyår heller. Vill knappt leta längre, har inte hittat något snyggt här i stan och inte heller på internet. Hittade en jättesnygg topp i en tidning, den fanns i en butik i Helsingborg, EN BUTIK(!) inte ens på nätet...

Och det är ju inte så att min garderob dignar av festplagg, paljetter, spets och couture. Är ju ingen sån tjej liksom, för mig kan ju jeans och en fräsig eller varför inte en helt vanlig t-shirt vara hur mycket party som helst. Det viktigaste är ju att man trivs i det man bär, har en god dryck i glaset och att man inte glömde humöret hemma!

Men, ibland känner man ju att man vill ha något lite finare på sig, och det är då de här problemen uppstår. Alla dessa i-landsproblem gör mig galen!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0