WOW!

Woow. Det finns två saker som jag är väldigt fascinerad av, och det är:

1. Miljön och naturen. Allting lever i samspel med varandra, vi skulle inte klara oss själva, ingen skulle göra det. Saker och känslor som vi uppfattar kan alla levande varelser på denna jord också göra, på ett eller annat sätt. Naturen är oerhört vacker och jag slutar aldrig att förvånas. Det finns så mycket som vi inte vet om. Det finns så mycket som vi inte har sett. Alla världens färger, vyer, möten och situationer, de är oändliga och underbara.

2. Personer som är väldigt duktiga på vad de håller på med. De ska inte bara vara bra, utan finemang! Det är konstigt, men så fort någon är väldigt duktig på någonting så tycker jag att den personen är lite bättre än alla andra. Det här gäller inte allting utan det gäller främst kunskaper inom vissa ramar och ämnen. Jag skulle inte bli helt tagen av en person som är riktigt duktig på marknadsekomi och alla dess för-/nackdelar, hon är ju bara tråkig, men om hon till exempel skulle ta otroligt fina bilder, ja då skulle jag bli helt till mig.


Det hör ihop, jag ser ett samband. Den som kan fånga naturen på bild, den är nästan som en gud för mig. OMG liXx!



Alla bilder finns här


Kommentarer
Postat av: Madz

sjukt fina bilder,

det finns något fast och rofyllt med naturen, som man inte får nog av. skulle vilja ha något sånt där på väggen. puss!

2010-08-26 @ 18:15:42
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0