Men den är ju så flummig.

Amanda står och diskar, jag ska säga till när de flyger i musikvideon. Hoppas att jag hinner med!
Vi har det så mysigt, vilken dag det har varit hörrni!
Blev väckt av en målare som såg väldigt förvånad ut när han fick syn på mig i morgonrock och skrynkligt aniskte i hallen.
Har varit på arbetsförmedlingen där jag blev oerhört deprimerad och fick ångest, det är ju bara ett ställe för fula människor.
Sen har jag åkt i en röd bil, fyra varv tog vi rondellen nere vid N.A Svensson och sen fortsatte vi runt i Nyköping.
Och nu sitter jag här i Amandas kök, hon måste duscha.
Nu vill jag bara önska Fredrika  lycka till i den nya hemsataden, och hoppas att thaimaten smakade bra!

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0