NU ÄR DET TORSDAGSMYS!

Eller det har varit!

Jag blev upphämtad av Malin och Fredrika, hon lilla agent Mallan-Brallan kör så fint! :D
Vi hade planer på att åka till Heron men dom ändrades rätt snabbt, vi åkte runt lite för att inviga detta fantastiska plastkort som Malin i och för sig inte har fått än men.. Det kommer ju om nån vecka!
Det känns som att vi har varit överallt. Blir kanske Heron imorgon istället.
Hooooppas!

Efter att ha åkt i några timmar började alla bli lite kissnödiga. Malin visste vart vi skulle stanna så efter en stund rusar vi tre ut ur bilen och in bland träden.
Tänker inte alls på att jag har min mörka, supertajta Gul&Blå jeans med en lös knapp, så jag knäpper bara upp. Då ramlar ju så klart knappen av och lycka till att hitta den!
Vi gjorde ett försök, men allvarligt. Det hade ju inte funkat även om man hette Sherlock Holmes.

Låt som dunkats mest i bilen: Maskinen "Segertåget"





Vi är effektiva, hann med en sväng inne på Coop också. Där Malin gjorde en fin parkering, det åtgärdades dock snabbt.

 

 

(Riktiga amatör bilder som precis vem som helst kan ta! Men bilden i mitten diggas starkt)

 

Nej, nu måste jag sova. Man måste ju vara på topp inför morgondagen.





Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, så jävla snyggt parkerat alltså! :D

2009-10-23 @ 16:50:30
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0