Jag mår illa.

Inte så lite heller.
Taggar satan inför att slå upp religionsboken. Den ligger 1,5 dm från min vänstra hand (jaa jag var tvungen att mäta med handen hur långt bort/nära som boken låg) Den tittar på mig och gapar. Det bara väller ut massa papper och ord.. Jobbigt!
Idag har varit en jobbig dag fylld med ångest, ånger och frustration. Bajs med andra ord.

"Välkommen till min värld säger Nina, lyfter på hatten och bugar sig djupt.
Hon sätter sig ner igen. Hon sätter sig på den mjuka stolsdynan som om ingenting hade hänt."

Åt en macka för en liten stund sen, det skulle jag inte ha gjort känner jag nu. Drack en kopp varm choklad också, det skulle jag inte heller ha gjort. Att man aldrig lär sig

Kommentarer
Postat av: Ktina

Det är bara att gilla läget och slå upp boken. Känns bättrte i morgon

2009-10-20 @ 16:47:52

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0