Helgens filmer

I fredags var jag som sagt hemma hos Malin och kollade på film.
Det var mysigt och riktigt roligt, det var skräckisar som stod på schemat och vissa blev ju mer rädda än andra om man säger så ;)


Först såg vi the Uninited. Den var riktigt bra men den var inte läskig direkt.
Filmen är en remake på den asiatiska filmen "A tale of two sisiters" så nu måste jag se den också!


Sen såg vi "the Haunting in Connecticut"
Den var lite läskig, till och med jag blev rädd. Men den hade inte alls lika bra handling som den första filmen vi såg..
Den filmen var mest bara allmänt weird!
Jaja, nu ska jag sova. Börjar klockan tio imorgon så det blir lite sovmorgon. Ska bli skönt.



Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0