Självömkan

Okej, många skriver listor över det positiva och det bra med sig själva.
Jag har valt att göra tvärtom.
Så här kommer några saker till varför det är jobbigt att vara Nina.

*Jag har en katt som är smått galen.
*Min cykel har aldrig någon luft i bakdäcket, det pyser alltid ut, inget lyse har jag heller.
*Mitt hår är jätterisit och torrt som hö.
*Jag har en vårta på foten som ALDRIG går bort, jag skämtar inte.
*Är konstant hungrig och skulle kunna äta jämt.
*Tycker för det mesta att väldigt många saker låter tråkiga.
*Har för lite minne på min iPod så alla låtar finns inte med, skulle iofs kunna rensa bort de som jag aldrig lyssnar på men hur kul låter det..
*Har ett temprament som ibland går upp och ner som väärsta berg-och-dalbanan.
*Är alltid sur. Eller det är vad många säger.
*Jag hör rätt dåligt och lyssnar inte alltid så noga bara för att det är ganska skönt att inte göra det. Frågar gärna "Va?" istället någon sekund efter att personen pratat klart. Eller jag lyssnar men det går bara inte in. 
*Har en tand som inte verkar vilja komma ut och täppa igen gluggen.
*Får alltid skoskav, av nya så som gamla väldigt ingångna skor.
*Får inte som jag vill vad gällande snön som redan skulle ha kommit.
*Har snart inget mer Nip/Tuck att kolla på.
*Är rätt tokig i sko och vill ofta köpa nya, med mammas pengar då.
*Ser inte tv:n från soffan, skyller på min dåliga syn.
*Har fett konstig humor.
*Läser alltid bloggar med människor som jag inte tycker om och retar sen upp mig själv på personerna.
*Jag hinner alltid tröttna på böcker innan jag hunnit läsa ut dem, eller ja, i stort sett..
*Blandar alltid ihop ord och stavar lite tokigt.
*Jag är alltid kall om fötterna och i tofflorna blir de för varma och svettiga.


Och sisit men inte mist.

*Har inget jobb, har inte sökt något heller, så pengar kan man ju leta i himlen efter.

Nu orkade jag inte mer
Ska fortsätta med min rynkiga tant i Photoshop nu. Hon är fin.
JAG ÄR FIN.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Du är grym ändå :D

2009-11-24 @ 16:03:54

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0