Onsdag

Det blåser sidlig vind idag.
Eller i alla fall så gjorde det det för någon timme sen när jag pallrade mig ut ur lägenhetens varma vrå och började bege mig mot skolan med mössan neddragen långt över öronen.

Det är rätt kallt också. Men igår var det satan värst.
Skulle ut och åka en sväng med Mollan och Fredilicious, gick ut och väntade med kameran i högsta hugg och då var det kallt. Det ska Gudarna veta. Inga vantar och inga långkallingar. För en gångs skull fick de som skulle hämta mig inte stå och vänta, igår var det ombytta roller.
Det är inte skönt att få gåshud under jeansen, det liksom kittlas över hela låren. 
Ingen höjdare. 

Nu åter till att leta lite fakta om scientologerna. Inte lätt. Inte särskilt roligt. Men rätt intressant.  

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0