Nya glasögon?

Ja, det skulle inte sitta helt fel.
Jag använder mina mycket, nu måste jag ha det oftare då jag inte ser tvn hemma för att den står för långt bort. Men det finns ett litet problem med mina nuvarande. Det kanske låter töntigt och bara som en ursäkt till att köpa nya, men de känns för smala. Jag tycker om dem men de känns bara inte helt hundra.
Igår när vi var på Dramaten vet jag inte hur många gånger som jag tryckte upp dem högra på näsroten bara för att det känns som att de har åkt ner och man inte ser.. ja vad ska man säga, inte det översta i synfältet utan.. Ja, fan vad svårt det blev! Men jag ser liksom glasögonskanten bara jag tittar lite högre upp än rakt fram. Och det blir lite jobbigt i längden att röra på huvudet och nacken. Det här var inte första gången det hände, det är så här hela tiden, men det var då som jag verkligan konstaterade varför jag alltid skjuter upp bågarna högt som satan.



(Försök att tänka bort människan som bär glasögonen, jag vet att det är svårt men prova i alla fall)


(samma här..)

Första och tredje paret är favoriter. MEN alla dessa är så mycket olika det par som jag idag har, då det är ett par helt vanliga och som sagt rätt smala bågar, men, vad spelar det för roll? Dom här är ju coola!

Kommentarer
Postat av: k-tina

Jag har ett par som är ca 30 år gamla som ser ut som de översta, de är lila. Du kan få dom av mig.

2009-11-19 @ 11:09:57

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0