BERGHS - GRAFISK DESIGN

Studieavgift: 169 000:-

169 000 motherfucking kronor!

Ehh okej..
BAJS.

Just det, glömde säga att det tillkommer 5.000 kronor per läsår också.
Så det blir 10 000 att lägga på den där ynkliga summan på 169 000 kronor.
Fan vad chill. Det tar ju jag ut varje fredag för att jag ska kunna ha något att spendera en helt vanlig och jävligt lugn helg.
Jag tycker att c/o Lönnström ska sponsra min skolgång.
Det verkar dom jävlar i mig ha råd med. (inget illa menat, har bara lite svårt att hålla igen svordomarna just nu)

Roligt?
Svar: Förfan heller.

Nu blev jag putt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skapligt..

2009-11-18 @ 22:30:52
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0