1:a advent och ljuset är tänt

Igår var det julmarknad som gällde. Det regnade, det var kallt, det var grått, precis som det ska vara med andra ord..
Sen åkte jag med mamma en svän förbi Blomsterlandet för att köpa huvudrollsinnehavarna i adventspyntet här hemma, sen bar det av hemmåt.
Efter att ha hjälp mamma med att fixa kransen till yterdörren kom fina Malin och hämtade upp mig och hon berättade hur de hade haft det i Skottland. Hade saknat henne så det var roligt att få åka runt i bilen och prata bara :)

På kvällen blev det film hemma hos Fredrika. Myspys och äckliga bilder i huvudet resulterade det i.

Vilka bestyr va?!
Nu ska jag vika, limma, paketera och knyta band om kartonger.
Jag provade förut men det görs inte av sig själv. Satt bara och tittade på dem men det hände ingenting. Jag lovar!
11 timmar har jag hittills lagt ner på kartongerna men just nu har jag inget att lägga i dem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-29 @ 19:16:42
URL: http://malinforsblom.blogg.se/

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0