Jag följde mina egna råd och nu har jag inte mycket kvar.


Ser du inte att jag flörtar med dig? Allt detta bara för att DU ska komma och göra mina fyra sista frågor i naturkunskapen..
"Hjärtat kan delas in i två delar, en höger- och en vänserhalvor. I varjehalva finns två rum och i dessa rum är det varmt, kletigt och rött, eller blått.. Är blodet verkligen rött i kroppen elller blir det det när det kommer ut ur kroppen och syresätts? Vet inte vem som har sagt det till mig men någon är det, måste ha varit tomten, han och jag är tighta alltså, ni skulle bara bli avundsjuka om ni visste.
Men nu kom jag från ämnet!
Rummen innehåller ett förmak och en kammare, jag tror att det är ett jävla drag i kammaren, neej jag skojar inte! Där är det nog värsta röjet.

Kommentarer

Vill du kommentera? Gör det här:

Namn
Minns mig?

@email

Bloggen din

Kommentar

Trackback
RSS 2.0